El Govern ha adjudicat a Indra els serveis de manteniment, suport i evolució de l'aplicació (app) de rastreig de contactes Radar Covid amb un termini de 24 mesos i per un import de 1,74 milions d'euros.
L'Executiu ha adjudicat aquest contracte a Indra, que compta amb participació pública del 18,75% a través de SEPI, en considerar que "és l'única companyia que pot respondre de forma immediata i fer la prestació en el termini requerit, tenint en compte l'experiència que ha adquirit aquests mesos en relació amb aquesta aplicació".
Per això, el Consell de Ministres ha aprovat un acord pel qual es pren raó de la declaració d'emergència per a la contractació dels serveis esmentats. Així, un cop expirat el contracte per a la posada en marxa del pilot Radar Covid, la tramitació d'aquest contracte permetrà el desenvolupament de l'aplicació, que, segons el Govern, “pot contribuir de manera significativa a la contenció de la pandèmia”.
Actualment l'aplicació ha registrat més de 5,58 milions de descàrregues i, davant l'evolució de la situació sanitària, “es perfila com una eina de gran utilitat per donar suport al rastreig de contactes i contribuir així a contenir la transmissió del Covid- 19.
La teva opinió
hi ha unes normes per comentar que si no es compleixen comporten lexpulsió immediata i permanent de la web.
EM no es responsabilitza de les opinions dels usuaris.
¿Vols donar-nos suport? Fes-te Patró i aconsegueix accés exclusiu als panells.