Norwegian Air Shuttle comunicou este luns a súa intención de iniciar un procedemento de despedimento colectivo de 1.191 traballadores das súas bases en España nos próximos días, o que afectaría ao 85% do total da tripulación, segundo informou o sindicato USO.
A compañía sinala que se trata dun proceso de reestruturación que está a levar a cabo en “todos e cada un” dos mercados nos que opera, que son os países nórdicos, Reino Unido, Estados Unidos, Italia e Francia, ademais de España.
A intención da empresa, segundo anunciou en xaneiro, é cesar as operacións de longa distancia e reducir as operacións de curta distancia. En concreto, durante 2021 prevé atender o curto percorrido cuns 50 avións, o que supón menos dun terzo dos 156 cos que pechou 2019 -37 de longa distancia e 119 de corredor único- para aumentalos a 70 ao longo de 2022.
Con este despedimento, a empresa deixaría de operar a longo percorrido desde Barcelona, así como un "corte brutal" nas operacións de curto percorrido, segundo informa o sindicato USO nun comunicado.
Respecto desta última operación, anunciou Norwegian a súa intención de deixar inoperante e sen tripulación tres das cinco bases de curto percorrido que quedaron en España, concretamente Barcelona, Gran Canaria e Tenerife Sur.
Norwegian mantería as súas dúas bases operativas en Málaga e Alacante, aínda que este ano só contaría cun avión en cada unha delas. A dirección do grupo confirma o mantemento destas dúas bases durante 2021 e 2022, aínda que o calendario de reapertura destas bases está suxeito ao ritmo de levantamento das restricións de viaxe do goberno e á rapidez de reapertura das diferentes economías europeas.
A empresa estima que, para o verán de 2022 e, no escenario de seis avións con base en España (tres en Alacante e tres en Málaga), este terá unha necesidade de tripulación na rexión de 215 efectivos, entre pilotos e tripulantes de cabina (TCP). Non obstante, a cifra final pode ser superior en función dos acordos que se acaden cos sindicatos.
Neste contexto, Norwegian continúa o seu crecemento en Dinamarca e Finlandia, países onde iniciou procesos de contratación de pilotos e cos que pretende realizar voos e, polo tanto, produción española.
USO e o sindicato de pilotos Sepla indicaron que "afrontarán conxuntamente" as negociacións para manter o máximo de postos de traballo para as tripulacións con sede en España así como os seus dereitos laborais. As consultas cos sindicatos comezarán esta semana e prolongaranse durante un mes.
A compañía reiterou o seu compromiso de manter unha presenza permanente en España", nun momento no que a compañía se retirou de todos os seus mercados, agás os escandinavos. Polo tanto, só manterá presenza permanente en Escandinavia e España.
A túa opinión
Hai algúns patróns para comentar Se non se cumpren, darán lugar á expulsión inmediata e definitiva da páxina web.
EM non se fai responsable das opinións dos seus usuarios.
Queres apoiarnos? Convértete en mecenas e obtén acceso exclusivo aos paneis.